№з/п | Заходи | Термін виконання | Відповідальні |
І. Нормативно - правове забезпечення попередження насильства та булінгу | |||
1. | Опрацювання нормативно – правових документів, щодо попередження насильства та булінгу | Вересень | Директор ЗДО, Вихователь-методист, педагоги |
2. | Розробка, затвердження та опрацювання плану заходів щодо запобігання та протидії булінгу в КЗ "Покотилівський ЗДО" | Вересень | Директор ЗДО, Вихователь-методист, педагоги |
3. | Надання інформації батькам, педагогам, розгляд на засіданнях виробничих нарад, оновлення інформації на веб-сайті закладу з проблеми запобігання та протидії булінгу | Впродовж року | Директор ЗДО, вихователь-методист, практичний психолог |
4. | Невідкладне інформування відповідних органів, визначених Законом України від 18.12.2018 № 2657-VIII«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», у разі виявлення випадку булінгу | У разі виявлення випадку | Директор ЗДО |
ІІ. Робота з колективом з питання запобігання насильства та булінгу | |||
1. | Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування) | Постійно | Директор ЗДО, вихователь-методист, педагоги, практичний психолог |
2. | Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО | Систематично | Директор ЗДО практичний психолог |
3. | Проведення інформаційної бесіди для педагогів закладу щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. «Форми взаємодії вихователя з дитиною» | Листопад | Директор ЗДО вихователь-методист |
4. | Тренінгове заняття для вихователів на тему: «Що таке булінг? Профілактика булінгу в дитячому середовищі» | Грудень | Вихователь-методист, практичний психолог |
5. | Групова консультація для педагогів: «Булінг у дитячому садку – міф чи реальність | Лютий | Вихователь-методист |
6. | Виступ на педагогічній нараді «Булінг в освітньому середовищі: поняття, причини та шляхи подолання» | Березень | Директор ЗДО |
7. | Психологічні та соціально-психологічні дослідження за запитами адміністрації, педагогів, працівників | За запитом | Практичний психолог |
ІІІ. Робота з вихованцями ЗДО з питання запобігання насильства та булінгу | |||
1. | Створення морально безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу | Постійно | Педагогічні працівники |
2. | Спостереження за психологічним мікрокліматом у дитячому колективі | Впродовж року | Педагогічні працівники, практичний психолог |
3. | Формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії з дітьми в ході годин спілкування, занять, прогулянок та ігрової діяльності | Впродовж року | Педагогічні працівники |
4. | Проведення заходів: Тиждень правової освіти Тиждень дружби та доброти Виставка малюнків «Моя сім’я», «Мій дитсадок», «Разом з друзями» | Грудень Квітень Травень | Педагоги закладу |
ІV. Робота з батьками з питання запобігання насильства та булінгу | |||
1. | Інформація для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною», «Як вирішувати дитячі конфлікти», «Стоп насильству в сім’ї» | Впродовж року | Педагоги закладу |
2. | Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу: пам’ятки, листівки, інформаційні повідомлення на стенді практичного психолога, Viber – групах, Veb – сайті ЗДО | Систематично | Директор ЗДО, вихователь-методист, педагоги закладу |
3. | Забезпечити консультативну допомогу батькам з питань соціально-правового захисту дошкільників (за потребою) | Впродовж року | Практичний психолог, педагоги закладу |
4. | Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу» | Березень | Практичний психолог |
5. | Методичні рекомендації для батьків щодо забезпечення емоційного розвитку дитини | Квітень | Практичний психолог |
Коментарi